Julklappar

Jag och Elin var i Vällingby igår, köpte de två sista julklapparna. Det var kul att ses igen, väldigt längesen! Vi hann med en fika på typ Palles café eller nåt, hahaha. Jag har i alla fall fixat ett rim till Elins julklapp, väldigt dåligt, men det var svårt att komma på något. Har även suttit och försökt klura ut vad jag får i julklapp av henne... jag har kommit lika långt som när jag började- ingenstans. Idag kanske julgranen kommer upp, eftersom vi har så mycket julklappar som bara ligger på golvet i vardagsrummet. Innan det måste jag försöka övertala mami att hjälpa mig med en pepparkaksdeg, det är bara jag som inte gillar köpta pepparkakor! Hemmagjorda är alltid bäst. Nu ska jag redigera lite i Photoshop cs5 som jag fick igår :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:30:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0