Foton på foton

Igår städades som sagt rummet. Bara för att det skulle bli ännu finare så sattes det idag upp 11 stycken tavlor också, med mina egna motiv. Det som är gemensamt med alla tavlorna är att det är växter av olika slag som har hamnat på väggen. Dessa tavlor sitter nu på min vägg:
och
Ser nu att en del tavlor sitter riktigt snett, men då får ni komma ihåg att jag håller kameran en aning snett också. (a) Och det blev ganska dåligt med blixten, men var tvungen att använda den för det är så dåligt ljus (enligt kameran) i mitt rum. Har ni några frågor om vilka bilder det är så är det bara att kommentera. ;D
Innan jag avslutar inlägget så ska jag göra lite reklam för den här bloggen. Det är nämligen så att jag har gått till final med en bild i hennes tävling, och nur ädet röster från läsarna som räknas. Så om ni inte skulle ha nåt emot att slänga in en ynka röst på min bild skulle jag bli jätteglad!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fiint, vill också rama in foton som jag tagit , men kan inte riktigt bestämma mig vilka ramar jag ska ha, finns ju så många olika stilar!



Jag har röstat på din bild ;)

2010-10-25 @ 20:47:20
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0