Bio

Igår var det bio med Felcia och familjen - Kommisarie Späck. En av de roligaste filmer jag sätt, men kanske lite gross ibland. Och antagligen ännu roligare om man sett Beck innan eftersom det är en parodi på den serien.

Idag blir det också bio, för att vi ska göra slut på en massa biocheckar innan de går ut. Så idag ska jag och Felicia se på Karate Kid. Vi har även kommit fram till att vi vill se tusen andra filmer tillsammans också, så nu gäller det att ha pengar och ledig tid under hösten! Förhoppningsvis så kan mitt medlemskap i Bioklubben hjälpa till lite grann med det. En speciell film som jag längtar till är "Vampires Suck". Den omtalade parodin på Twilight. Trailern är sjukt rolig! Sök på den på youtube. ;)

Nu måste jag gå, ciao. :)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0