Fler bilder från seglingen

Nu ni! Just nu är jag på toppenhumör, läxförhören är gjorda och det gick bra, det är onsdag imorgon, vilket innebär att musik står på schemat! Helt klart favoritämnet. Men nu när jag har tid så ska jag försöka lägga upp fler bilder från seglingen ;) Alla tre ovan är från seglingen och Ungern, den översta är från ett museum om skolan förr. Det var riktigt intressant, förutom en film som alla andra verkade tycka var intressant, haha. Den mittersta är båten Fiorella. Och den sista ser ni nog vad det är... den är jag nöjd med!
Nu ska jag göra matteläxan, ciao!
/Felicia

Kommentarer
Postat av: Miss C

Så sött skolhus ^^

2010-08-24 @ 22:51:43
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0