Fotboll

Det är säsongens första matcher idag. Om jag är taggad? Nej, allt annat än taggad, faktiskt. Känner mig trött och seg i hela kroppen och en bra insats känns väldigt borta. Först ska jag vara målvakt med damerna. Det känns extra pirrigt eftersom jag inte har stått i buren på kanske två-tre månader om man räknar bort träningen i torsdags. Och i torsdags stod jag bara och tittade när bollen rullade in i mål. Så nej, det känns inte bra.

Vad gäller matchen efter så kommer jag spela ute. Då är det "seg-i-kroppen"-delen som gör att det inte känns bra. När jag väl har börjat springa så kommer motståndaren vara förbi. Tummen upp på det, va?

Nu har jag i alla fall fått skriva av mig lite. Någon som orkar hålla tummarna för mig?

Ciao,
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0