Foto

Dagen spenderades som planerat med Ellen. Vi åkte iväg till Görväln med förhoppningar om att få fota lite kossor och får, men tydligen så var de inomhus eller något fr vi såg inte skymten av dem. I stället blev det porträttfoto och även lite naturfoton. Tänkte vara lite snäll och bjuda er på dem så fort jag har redigerat dem. :)

Sedan på kvällen var det träning. Då fick jag även veta att det är två matcher i helgen, bägge på söndag, direkt efter varandra. Först med damerna och sedan med vårt eget elit-lag. Så då blir det till att stressa en aning.

Nu ska jag återvända till teven, och jag ska även försöka uppdatera er med ett bildinlägg senare. Ciao!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0