Görväln

Dagen har spenderats - från klockan ett idag till halv fem, cirka - på Görväln tillsammans med Nanna. Duktiga som vi var "hoppade" vi i vattnet, men lyckades med undret att inte blöta håret. Faktum är att vi till och med var i ett litet tag. Vi simmade från bryggan, ut till bojarna, stannade där ett tag och simmade sedan in igen. Efter det så käkade vi lunch/mellanmål och glass och samtalade under tiden. Najs!

Jag avr tvungen att bryta upp med Nanna ganska snart, eftersom jag fortfarande har kvar Pass 3 på träningsschemat den här veckan, för att inte säga hela sommaren. Nästa vecka drar träningarna igång igen - som jag längtar!

Innan jag stänger av datorn för idag så ska jag lägga upp en bild från seglingen. Då har jag samtidigt en fråga till er. Vad är bäst - att lägga upp bilder lite då och då, eller lägga upp en massa bilder i ett och samma inlägg? Svara i kommentarer!


Canon EOS 1000D
EF-S 18-55mm

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0