Hemma efter en veckas segling

Tjenixen!
Är hemma nu, kom i tisdags. Planerna var att stanna en vecka till, men väderprognosen visade bara regn. Jag hade i alla fall jätteroligt med Elin, trots halvbra väder. En av de roligaste sakerna var att tvätta håret i +16 grader, det blåste kuling och var väldigt kallt. Så vi hoppade i och försökte skölja håret, sedan snabbt upp igen. Det är också den snabbaste hårtvättningen jag gjort i mitt liv, haha.
Idag träffade jag Romina och Isabelle, vi gick runt i affärer. Jag letade efter långärmade tröjor som inte är svarta, vita eller gråa. Lyckades hitta en för femtiolappen. Senare gick vi på bio och såg 'Bröderna Karlsson', riktigt härlig komedi som jag rekommenderar starkt! Det hände saker när man minst anar det. Dock var det svårt att veta vem som är vem eftersom det handlar om ett tvillingpar. Tvillingparet spelades av en och samma skådespelare, det var det enda negativa med filmen, haha.
Nu återstår ca en vecka av mitt sommarlov. Sedan är det tillbaka till plugget, fast inte som åtta längre, som nia. Tyvärr har jag bara tänkt på alla de roliga sakerna, som balen, åka till London och graduation. Men det är en hel del plugg och gymnasievalet. Gymnasievalet, det har jag inte ens tänkt på.
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0