Ingen straff här inte!

Kom hem för ett tag sedan, och sedan dess har jag duschat och käkat. Så det är väl på tiden att jag uppdaterar er lite också.

Matchen slutade inte som jag ville, alltså förlust, med 3-1. Två måls skillnad precis som i våras. Det positiva med matchen var att jag vid två tillfällen fällde en av motspelarna i straffområdet (inte särskilt snyggt heller) utan att det blev straff. Kanske inte något att skryta om, men erkänn att det är ganska kul att reta upp motståndarna?

Bara för att jag har varit så dålig med bilder de senaste dagarna så ska jag slänga in en gammal bild från segligen tillsammans med Felicia. Bara för att jag gillar färgerna. Enjoy!


Canon EOS 1000D
EF-S 18-55mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0