Lunch

I brist på saker att göra och för att inte bli utråkad medan jag väntar på att pastvattnet så slänger jag in ett snabbt inlägg under tiden.

På förmiddagen idag så har jag bakat chokladmuffins med moccafrosting. Anledning till det är att ikväll ska vi fira min syster som fyllde år igår. Varför vi inte firade henne igår? Hon hade träning och ville absolut gå på den, så vi sköt upp allt en dag. Så ikväll kommer hon överraskas med muffins med ett stort L gjort av strössel.

Just nu så håller jag alltså på att kokar pasta till min lunch, vilken kommer bestå av pasta (såklart), lufttorkad skinka och röd pesto. En riktig italiensk måltid alltså! Därför passar det att avsluta med ett ciao!

/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0