Robot

Hejsan alla där ute!
Humöret är verkligen på topp, eftersom besökarna på bloggen stiger! Wonderful! Jag hade varit ännu gladare om jag inte hade varit stel som en robot idag.

Tack vare dubbla matcher i förrgår och en träinng igår - visserligen ganska lugn, men ändå - så värker alla lederna i min kropp så fort jag rör mig det minst. Jag har ont i nacken, axlarna, höfterna, hela benen och till och med fötterna. Usch och fy. Förhoppningsvis så är värken borta till torsdag i alla fall, då det är träning igen.

På torsdag så är det inte bara träning. Det är skola också. Det är värre än att ha ont i hela kroppen, kan jag säga. Det enda positiva är väl att man får träffa alla igen, och att det är så kort. Men nej, det känns som om jag inte är klar med sommarlovet än. Men jag ska inte klaga, Felicia den stackaren har ju redan börjat.

Sköt nu om er därhemma, ch ta tillvara på det sista av sommaren!

Ciao
/Elin 

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Tack! Visst vi kan följa varandra! Men jag har typ nåt fel på min bloglovin går typ inte att logga in men ska försöka :)

2010-08-17 @ 12:51:02
URL: http://lovevampires.blogg.se/
Postat av: Erika

Så följer dig nu :D

2010-08-17 @ 12:53:17
URL: http://lovevampires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0