Sista dagen utan...

Tandställning! Tror jag i alla fall. Är 99% säker på att det är imorgon den kommer sättas in. Hoppas nästan på det. Så att det blir klart någon gång. Då kommer i alla fall garanterat en bild på den upp på bloggen, promise!

Nu på eftermiddagen blev det en snabb shoppingtur tillsammans med Ellen. Därför har det inte blivit något inlägg tidigare, eftersom jag precis har kommit hem från dagens träning. Så istället för att tråka ut er mer med meningslösa meningar, så slänger jag in lite bilder på kläderna. :)


Plagg: T-shirt
Butik: H&M
Pris: 149kr


Plagg: Sweatshirt
Butik: GinaTricot
Pris: 199kr

Och sedan en halsduk på GinaTricot, som jag inte hittar på deras hemsida. Det var allt för mig, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0