Angående kommentarer

Jag får kommentarer i de flesta inlägg som jag gör. Elin också, men jag ska prata för mig själv :P måste säga att det uppskattas verkligen! Jag försöker svara på alla, ibland hinner jag dock inte när jag har mycket annat jag måste göra. Men tro mig, jag uppskattar alla. Dock är det en del kommentarer som jag inte svarar på, som "var med i min tävling", "vill du göra ett länkbyte?" eller "kolla in min blogg". Ni som har tävlingar, era bloggar kollar jag oftast in om jag är intresserad av tävlingen. Men kommentarer som "kolla in min blogg" svarar jag inte på, jag kollar inte in bloggen heller. Det visar bara att man har brist på besökare och är desperat efter fler. Men jag har får mer och mer kommentarer om något jag skrivit om tidigare, vilket visar att besökaren varit inne på bloggen, läst inlägg och verkligen kollat in den. Jag gillar verkligen sånt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0