Internet, internet...

Internet ville inte funka på min dator igår. Startade om internet massvis med gånger men det ville inte fungera. Och funkar inte nätet, då funkar inte Facebook, bloggen eller Spotify. Spotify fungerar faktiskt, de låtarna som man har på datorn i alla fall. Så igårkväll blev det till att lyssna på en massa gamla ABBA-låtar.
När jag var liten var jag ett riktigt litet ABBA-freak. Jag kommer ihåg hur jag var på nedervåningen, bad mamma sätta på ABBA GOLD-skivan och koppla in micken. Sedan hoppade jag runt och sjöng för full hals. Självklart var det en speciell låt jag sjöng till. Alltid var det Mamma Mia - ALLTID. Och lilla jag som inte kunde engelska då hittade ju på ord som var som det lät i låten. Haha, när man är liten är man nog som roligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0