Look me in the eyes, and you'll see, what you mean to me

Hej! Hinner uppdatera lite snabbt innan jag ska iväg till skolan. Igår hann jag inte skriva, så fort jag kom hem från skolan skulle vi iväg på öppet hus. Det var Mediagymnasiet, inte riktigt som jag tänkt. Men om jag ska satsa på att bli fotograf ska jag gå där. Igår hade jag också sista musiklektionen på skolan, no more music lessons :( nästa termin kommer jag ha bild istället. Lite sorgligt känns det, att ha suttit där för sista gången och haft lektion. Aldrig mer, liksom. Idag har jag också sista slöjdlektionen :'( nästa termin är det hemkunskap. Idag måste jag plugga och sedan ska jag på öppet hus. Näst sista gymnasiet, Nackademin, i januari är det Rudbeck som gäller. Annars är det Engelska gymnasiet som kommer högst upp på listan! ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jättefin bild:)

2010-12-09 @ 16:21:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0