Shopping på rean

Idag var jag och shoppade med Elin, nedan ser ni var jag köpte. När jag kom hem skulle mamma iväg så jag åkte med. Ikväll ska jag ta det lugnt och försöka bli frisk. Måste plugga lite trafikskyltar också... Storasyster gav mig hennes gamla körskoleböcker, jag tar det som en pik att jag snart fyller år och får börja övningsköra...
Butik: MQ
Pris: Ord. pris var 199:- nytt pris var 99:-
Plagg: T-shirt
Kommentar: Från märket Sunshine
Butik: H&M
Pris: Ord. pris var 99:- nytt pris var 50:-
Plagg: T-shirt
Kommentar: Mamma tycker den är finare än vad jag tycker, hon tjatade väldigt mycket och tyckte att jag skulle köpa den. Längre ärmar gör att det ser lite mer "klätt" ut. Så jag köpte den, ångrar det i alla fall inte :)
Butik: H&M
Pris: 90:- för allt
Produkt: Concealer, hårnålar och hårsnoddar.
Kommentar: Behövs, lyckas slarva bort allt hela tiden. Nu ska jag ha de i mitt rum och lägga de där när de inte används!

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Det har jag dock inte valt ut än, först ska jag köpa en ny systemkamera (byter upp mig från min Canon EOS 1000D). Antagligen ett macro objektiv :D

2010-12-26 @ 19:33:41
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0