Gröna lund

Hemma från en underbar dag på Grönan tillsammans med Felicia och hennes familj. Om ni frågade mig vad jag har åkt, skulle mitt svar bli något sådan här: 10 gånger Popexpressen, 10 gånger Jetline, 2 gånger kvasten, 1 gång Bläckfisken, 1 gång Uppskjutet och en gång Rockjet. Jag har säkert glömt något, men det är i alla fall en någorlund precis sammanfattning. Popexpressen och Jetline är inte exakta siffror, men det är omöjligt att hålla koll på dem när vi åkte så många gånger som vi gjorde, herregud! Men überroligt har jag haft! Ska även bjuda er på en skitfin bild på mig och Fellefant!



Tyvärr så låg solen lite fel just då, men vi köpte den bilden i alla fall. Vi är födda supermodeller båda två, som ni ser. :P

Imorgon så ser det just nu ut som om det blir Eclipse i Kista tillsammans med Fellefant, och förhoppningsvis även lite shopping. Sov så sött, ciao!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0