Onsdagen den 21 juli

Idag, mina vänner, så har jag och Fellan uträttat några ärenden. Bland annat så har jag reklamerat en bikini på stadium, efersom spännet i ryggen gick sönder efter bara några dagar. Tyvärr hade de inte den i butiken, så jag fick ingen ny, utan pengarna tillbaka. Sedan fick vi cykla till centrum, i alla fall halvvägs. Felicia var övertygad om att hon hade punka - vilket inte jag trodde - så hon gick sista biten.

Väl i centrum köpte jag födelsedagspresent åt min kära syster som fyller hela 11 år snart! Jag är ganska så övertygad om att hon kommer gilla presenten. Felicia köpte en tidning, och sedan åkte vi var och hem till sitt. Sedan dess har jag packat lite, slöat lite vid datorn och även gjort Pass 2 på lagets gemensamma träningsschema. Så snart ska jag hoppa in i duschen. Usch vad jag hatar att duscha. Men det måste göras, så ciao!

PS. Ska lägga in lite bilder ikväll!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0