Packning

Även jag håller på och packar inför nästa veckas segling. Jag är till 99% klar nu, och är glatt överraskad att allt fick plats i väskan. Innan jag började kändes det ganska självklart att allt skulle gå att tryckas ner, men efter hand så blev jag bara tveksammare och tveksammare. Men nu är alla kläder i proppade, och stressen börjar sakta lägga sig. Att Felicia - som packar för två veckor - har fått i alla sina kläder i en lika stor väska förvånar mig ännu mer. Men det betyder antagligen att jag packar för dåligt eller för mycket, haha.

Under dagen har vi även fått besök av släktingar som kom över på fika och för att titta på de omgjorda delarna av huset. Trots att det var längesedan. :)

Nästa vecka blir det alltså inget bloggande, så statistiken lär väl ligga på noll då. Men sen så kommer jag hem, så då får ni hålla utkik igen! Nu ska jag fortsätta plocka lite, så ni får kalra er utan mig, haha. Ciao!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0