10 dagar kvar!

För tillfället är mitt skrivbord helt kaotiskt! Nagellackssaker blandat med NO-böcker blandat med annat skit ligger huller om buller utan den minsta ordning! Och jag som hade lovat mig själv - som vanligt - att försöka hålla rummet fint efter att jag städade det i förra veckan. Det höll sig i kanske fem dagar. Typiskt mig...

Imorgon är det OK-varvet - sista gympalektionen för terminen - grillning med klassen vid Görväln på eftermiddagen och match mot Hammarby på kvällen. Alltså ingen tid alls till att plugga NO inför provet på torsdag. Därför är det det jag har ägnat mig åt nu på eftermiddagen då jag kom hem från centrum där jag och Ellen tillbringade nåra timmar eftersom vi behövde skaffa några saker till imorgon, och hon även till avslutningen. Jag köpte även en ljusblått nagellack. Inte likt mig alls, men kände verkligen att jag ville ha någon sommrig färg på naglarna nu när det nästan är lov. Så nu har jag färg och smycken på naglarna. ;D

Angående NO:n så hade jag hoppats på att hinna plugga ännu mer än vad jag har gjort, men jag ORKAR bara inte. Det är ju snart lov! Men en sak jag har lärt mig att man producerar nästan en liter saliv varje dag. Tänk på det nästa gång ni sväljer eller spottar. ;)

Inga bilder i dag, hinner helt enkelt inte. ;D

Ciao,
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0