Efter sol kommer regn

Det brukar heta "Efter regn kommer solsken", dagen visade båda delarna. Vilket gjorde att man fick slappa framför teven ett tag nu på eftermiddagen också. Det gör jag alltid efter skolan, alltid lika skönt att slappa framför teven efter en jobbig skoldag. Konstig nog var det lika jobbigt att slappa efter inte alls jobbig sommarlovsdag också!

Under dagen har jag hunnit införskaffa en ny bikiniöverdel. Jag har spanat in den ganska länge, och eftersom vi åker till Mallorca på lördag så började det bli bråttom att köpa den också. Jag följde med mamma när hon skulle till IKEA och köpte den efter en snabb provning. Bild kommer i slutet av inlägget. :)

Jag har även kommit ut på en löparrunda. Jag kan stolt säga att jag fortfarande håller varannan-dag policyn! Något som är en aning komiskt är att jag fortfarande inte har slagit tiden från första dagen, haha. Har inte heller lika stor lust längre, vilket jag skulle tro beror på att man vet vad man har att förvänta sig innan man sticker ut.

WARP W PALMS TOP
Hiss eller diss?

/Elin

Kommentarer
Postat av: ELLLLLLLLEN

hiiiisss :)

2010-07-01 @ 21:24:30
URL: http://ellenlindholm.blogg.se/
Postat av: Elin

HISS :D

2010-07-01 @ 22:15:22
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0