EN DAG KVAR!

Helt otroligt, en dag kvar och jag har ingen sommarlovskänsla?! Precis som innan julafton i vintras, men det var ändå förståeligt - ju äldre man blir, desto mindre blir spänningen inför julafton. Men sommarlov? Längtan efter det borde väl ändå bara trappas upp?

Imorrn blir det till att stiga upp halv sju-sju, för att äta frukost. Sedan ska man fixa i ordning sig själv: hår, klänningen osv. Sedan blir det till att ta bussen till skolan, haha. Det blir inget cykla imorrn, alltså. Ska även försöka ta någon bild på klänningen, som jag kan lägga upp imorrn. :)

Idag slutade jag alltså vid halv elva. Då åt vi först lunch i skolan, sedan drog jag och några till in till Karlberg där kära Debbie gav oss manikyr. :) Det var välbehövligt! Sedan sprang vi runt i affärer för att hitta ett par skor till Ellen, och Brun-utan-sol till Jennifer. Vi hittade inget, så vi fick fortsätta letandet på hemmaplan. På H&M så hittade jag en ursnygg jacka! Den satt hyfsat bra i storlek 34, men lite tajt i armarna och det fanns ingen i storlek 36, så nu är den beställd från deras hemsida. :) Ganska synd eftersom den hade varit fin till imorgon...


Visit hm.com

Jackan

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0