Fotodag

Jag hr verkligen börjat vänja kroppen vid sommarlov nu. Jag sover allt mer och mer, och all stress från skolan har försvunnit.

Dagen började för min del vid halv tolv i dag. Sedan dess har jag hunnit äta frukost och en lätt lunch i väntan på att Felicia ska höra av sig. Vi sk nämligen ta en cykeltur tillsammans och fota allt som finns att fota. Därför kan ni definitivt räkna med en massa nya bilder från min sida de närmaste dagarna!

Därfter så kommer jag tvinga med henne hem till mig, eftersom hela huset är tomt. Mamma och syrrorna är på Grönan och pappa jobbar. Därför kan vi ha lite bra musik på utomhus, och bara ligga och slappa! En perfekt sommardag, med andra ord! :D

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0