Hm...

Dagen har inte direkt varit lyckad. Hittade inte de ramar på IKEA jag ville ha, och matchen vi spelade var bland de tråkigaste jag någonsin varit med på. Den slutade tack och ov inte som förlust, men heller inte som vinst. Vi spelade verkligen inte bra!

Känner att jag måste få in några bilder på bloggen igen, snart. Har varit väldigt dålig på det på sistone. Kanske kan få med mig Felicia ut imorgon och fotografera lite. Jag kommer i alla fall gå en sväng med kameran, om det blir ensam eller inte får vi se imorrn. :)

Glöm nu inte kvällens VM-match som börjar om tio minuter! Paraguay - Italien, förhoppningsvis så bjuder Italien på lika mycket finlir som Tyskland bjöd på igår. Då är det verkligen värt att titta på fotboll!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0