Igår, idag och imorgon

Gårdagen blev en mix av flera saker. Vaknade vid tolv igen, vilket jag, otorligt nog, inte gillar, eftersom jag då har missat i princip halva dagen. Och sedan blir hela tidsuppfattningen rubbad. I alla fall så åkte vi och tog TBE-vaccin i Sollentuna. Därefter släpptes jag av hos Felicia, och efter att tag kom även Amelie. Vi spelade en massa spel. Tror jag förlorade totalt en gång, annars vann jag hela tiden, haha. :D Hemma så grillade vi; lax och kött. :D

Idag så kommer jag mest slappa. Ska även försöka komma ut och springa i eftermiddag. Är faktiskt riktigt sugen!

Imorgon är det midsommar, och i år kommer den firas tillsammans med underbara Felicia och hennes släkt. Riktigt nice! Självklart kommer kameran följa med, och om jag känner mig och Felicia rätt så kommer vi båda nog fota riktigt mycket!

NU ska jag ut i solen, jag tycker att ni därhemma ska göra detsamma!
Ciao,
/Elin

Kommentarer
Postat av: Jempa

Snygg blogg ;)

2010-06-24 @ 11:41:22
URL: http://jempisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0