INDIANDANS!

Heej, alla bloggläsare!

Har precis vaknat upp och ätit frukost. Det är otroligt hur skönt man sover efter att man har varit utomhus! Var alltså ute på Felicias släkts land igår och firade midsommar. Hur mysigt som helst! Alla var så trevliga och det var aldrig en lugn stund. Därför blev det inte särskilt mycket foton, tyvärr. Men jag ska inte klaga. :)

Så vad ska jag göra idag då? Sörja att Felicia lämnar landet kanske? Delvis... Vi kommer inte träffas på tre veckor, så det kommer kännas riktigt tomt. Vad ska jag göra, liksom? Haha. Men jag hittar nog något att göra. :) Idag ska jag till exempel ut och jogga igen. Måste verkligen komma igång med det nu. Någon som hänger med? :) Nås på mobilen! ;)

Men nu måste jag göra mig i ordning! Ciaociaociao!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0