Nu drar jag!

Med det här inlägget säger jag hej då. Om några timmar åker vi. Ond som jag är glömde jag säga hej då till Emil igår! Men jag har i alla fall fått säga hej då till de närmsta. Har jag inget internet där så hörs vi förhoppningsvis om två veckor. Men ska försöka hitta ett internetcafé så kan jag vara inne någon gång ibland. Förstår bara inte varför vi inte tar flyget istället för att först åka i ca sju timmar till Trelleborg, sova på en jävla båt där jag blir sjösjuk. Efter det åka i typ fjorton timmar innan vi är framme! Detta innebär alltså att vi är inte framme i Ungern förrän imorgon. Men nu får man se det från den ljusa sidan, jag kommer att få se Tyskland och Österrike också ^^
Men jag kommer sakna massor med personer, smsa gärna för jag kommer ha sjukt tråkigt i bilen :) kram på er.
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0