Ojoj

Det märks tydligt på bloggen när man inte uppdaterar på ett tag: besökarantalet sjunker drastiskt!

Under dagen har jag packat till Örebrocupen som jag åker på imorgon! Det gick så otroligt snabbt, så att jag nu är sjukt nervös för att jag har glömt att packa något superviktigt. Ni kanske tror att det kommer bli dålig uppdatering från min sida nu, men faktum är att jag kommer ha med mig dator! Det är mammas gamla, så den är antagligen lite seg, men bättre än inget. ;) Så ni kommer vara up to date när vi tar hem hela skiten! :D

Jag har även varit och hämtat ut jackan som jag beställde från H&M. Den sitter riktigt bra, så den ligger självklart i väskan. Jag har även varit nere på vallen för att stå i caféet. Väääldigt långtråkigt, eftersom det kom en kund var tionde minut, om inte mindre. -.-

Håll tummarna för oss nu, och håll ögonen öppna för uppdateringar för hur überbra det går för oss i cupen!

/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0