Sammanfattning av helgen

Helgen har varit minst sagt full av fart. Tror knappt jag har haft en lugn stund. Match efter match, fotboll och ännu mera fotboll. Totalt så spelade vi sju matcher i Ördebro, vilket alltså ledde till en tredjeplats. Tack för den underbara helgen, tjejer! När jag sedan kom hem i dag var det bara att byta om lite snabbt, nästan direkt därefter var det dags för match med damlaget. Jag stod i mål, och tyvärr så förlorade vi med 2-0 mot Vallentuna, som för övrigt leder serien. Nu på kvällen blev det ännu mer fotboll då hela familjen kolla på fotbolls-vm tillsammans: - Brasilien - Elfenbenskusten.

I morgon kommer det bara att bli slapp, slapp och ännu mer slapp. Känner att jag har gjort emd rätt så förtjänt av det. Men nu ska jag nog börja göra mig i ordning, det blir en sjukt tidig kväll idag - är helt sjukt trött!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0