Skolavslutning snart :)

Ikväll ska vi fira lillasyster som fyller 11 år imorgon. Stor lillasyster! Mormor har redan kommit så jag vet egentligen inte varför jag sitter framför datorn och ruttnar då. Skolan var rolig, sista elevens val. Läraren vi hade försökte verkligen övertala mig att sjunga, men jag fega ur. Ska kanske göra det på tisdag istället, men kommer väl säkert balla ur då med :P Imorgon ska jag göra en liten läxa jag fick av läraren, nämligen fixa ihop en liten piano melodi till låten min grupp och jag gjort. Spelade lite i eftermiddags men jag kommer inte ihåg vår melodi, då är det jäkligt svårt. På kvällen har i alla fall lillasyster fest med kompisarna, rock 'n roll tema! Söndag är det släktmiddag hos morfar. Måndag ska åttorna i min skola till Nyköping, Boda Borg. Typ som fångarna på fortet. Ska vara i skolan 7.15 -.- På tisdag ska vi städa skåpen och städa i skolan, och på onsdag är det skolavslutning. YES!

/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0