Vilken värme!

Det är helt sjukt ju! För en vecka sedan klagade man på att det var för kallt - nu är det i stället jättevarmt, nästan för varmt. En sak som är säker är i alla fall att det är för varmt för att springa. Jag kom precis hem från sommarens första löparrunda, och det känns riktigt skönt. Var väldigt sugen innan, och man känner sig alltid jätteduktig när man kommer hem. Idag sprang jag totalt 6 km, på 33 minuter. Känner mig ritkigt duktig, så ikväll ska jag ta igen alla förlorade kalorier med glass! Haha, nejdå, skojade bara. Men någon liten belöning ska jag nog kunna hitta! :)

Innan jag stack ut med löpardojorna på, så tog jag en snabb tur i trädgården. Kom ganska snabbt fram till att det verkligen inte finns nåt roligt att fota. Har noll inspiration just nu. Men ska kolla på bilderna på datorn sedan, och är det någon jag är nöjd med så finns alltid chansen att nåra hamnar här på bloggen ikväll. :)

Allt för nu, ciao,
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0