Vindarna vänder

Hälften av denna blåsiga dag har jag ägnat åt att spela fotboll. Det var Match mot Stockan, och resultatet blev 2-2. Första halvlek hände inget förutom att jag fick en smäll på ryggen då jag landade fel efter ett hopp då jag skulle skjuta bort bollen. Andra halvlek gjorde Stockan mål nästan direkt, trots att de nu hade motvind. Men vi fick hörna och lyckades få in bollen efter ett samarbete mellan Sosso och Ellen. Är lite osäker på hur det egentligen gick till. ;) Sedan lyckades Stockan få in ännu ett mål, och vi fick ännu en hörna. Det målet vet jag faktiskt hur det gick till. Jag nickade bollen och sköt sedan en hård vrist rakt in i nätet! Haha, gud vad jag skryter nudå. ^^ Men det känns faktiskt skönt att äntligen sätta bollen på en hörna eftersom jag har fått chanser flera gånger, men alltid lyckats missa.

Det som står på schemat nu är antagligen att vila. Ska även tjocka mig lite med chips och dip framför fotbollsmatchen, hade jag tänkt. Frågan är om jag får köra bort syrrorna från teven här nere... Jag lär inte få smula med chips i mammas och pappas säng, nämligen. Det löser sig nog. ;)

Ciao,
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0