2x match = 2x vinst

Kom hem för kanske en halvtimma sedan. Har spelat två matcher idag, och, som ni kanske försatår av rubriken, så blev det två vinster!

Den första matchen var med mitt eget lag, i div.2 mot Sollentuna. Sollentuna hade bara 9 spelare, så den matchen var ganska tråkig, eftersom vi var hyfsat överlägsna. Jag fick inte ett enda skott på mig, där jag stod alldeles ensam i buren. ;) Resultatet blev i alla fall 3-0.

Den andra matchen var tillsammans med Damlaget, där jag hade blivit inkallade som målvakt. Snacka om att jag var nervös! Att spela med dem som utespelare är inte lika nervöst, men när man står som sista man innan själva buren är det riktigt nervigt! I halvtid låg vi under med 0-1, då de hade fått in en boll strax under ribban. Tusan. I andra hvllek lyckades vi ganska snabbt få in 1-1. Med bara några minuter kvar lyckades vi få in 2-1! Djurgården - som stod för motståndet - var alldeles galna. De klagad på allt mellan jord och himmel; tröjdragningar, knuffar i ryggen. De påstod till och med att vi hade mutat domaren! Ganska roligt att lyssna på egentligen, men självklart tråkigt för domaren. Jag känner mig i alla fall nöjd med min insats. 

Nu ska jag titta på det senaste Vampire Diaries avsnittet som gick i torsdags. Eftersom vi har träning vid den tiden får jag nöja mig med att kolla på datorn. Fast då kan man å andra sidan välja när man ska titta. ;D 

Ha en härlig lördagskväll nu! Ses!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0