'Felicia


Sony a230. Fotad av mig.
Har en väldigt bra ursäkt till att jag inte uppdaterat, vi har problem med vårt internet, men vi ska antagligen byta till något annat snart. Igår sov Elin över här, det var riktigt roligt även om jag var trött. Vi nördade verkligen Crash på Playstation 2. Och grillning till middag med mami, och hennes kompisar som är systrar, de tjafsade om allt. På skoj såklart, men jag och Elin tyckte det var väldigt roligt. Idag vaknade vi runt tio och spelade Crash igen, haha. Vi är som vi är. Tänkte göra ett litet inlägg om hur jag snabbt redigerar en bild. Kanske inte är jättekul, men jag har lite problem med överföring av bilder från kameran till datorn.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Gud vilken fin bild! :) I love it :)<3

2010-05-11 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0