Go Felli!


Droppar. Tagen av mig med min förra Canon digitalkamera som tyvärr gick sönder i vintras. Det var fuktskada, trodde inte det existerade när det gäller kameror, men tydligen.

Idag är en bra dag.
Visst, det är måndag och det säger ju sig självt, en lång skolvecka, inte mycket att se fram emot. Men jag har ändå varit pigg och hängt med under genomgångar mm. Har precis upptäckt müsli, haha. Jag vet, "hej jag är efter" liksom, men det är jättegott att äta på morgonen och jag är mätt väldigt länge efter. Slutade kvart i fyra, aspepp. Men det har ändå varit en rolig och bra dag. När jag kom hem körde jag ett träningspass, motionscykel i 30 minuter, 45 armhävningar, 90 sit-ups och 30 utfall. Det var jätteskönt, så ska försöka komma igång och träna ordentligt två gånger i veckan. Läxor måste jag planera och jobba mer effektivt. Go Felli.
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0