Här igen

Okej, som utlovat ska ni få en liten update såhär på kvällen.
Turen till stan blev riktigt lyckad! Jag är nu en avslutingsklänning rikare och ca 500 kr fattigare. Eftersom jag inte har haft tid att fota den och eftersom man inte kan kopiera bilden från JC's hemsida ska jag försöka beskriva den. ;D
Helvit, med tunt tyg över som är löst, sedan är det ett tjockare, tightare vitt lager under. Sedan finns det band i ryggen som man kan knyta ihop till en rosett där fram. Om ni besöker JC's hemsida kanske ni hittar den. ;)

Imorgon blir det match, i alla fall. Jag har fått äran att spela med Djurgårdens flickallsvenskanlag, kulkul. :D Vi kommer möta HIF: Hammarby IF. Wish me luck!

Jag ska verkligen försöka hinna fota imorrn, och prova mig på lite mer udda objekt och inte enkla saker såsom blommor och liknande.

Nu ska jag ägna mig åt da Vinci-koden igen. Herregud, älskar den! En bok som man vill läsa ut för att veta hur den slutar, men samtidigt inte eftersom man vill ha kvar den, haha.

Ciao,
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0