Late afternoon

Hallå därute!
Felicia har precis åkt hem tillsammans med sina nygjorda cupcakes med färgglad frosting. Jag har fortfarande sockersmak i munnen! Känner mig alldeles kladdig om händerna också. Usch. Det känns som om jag har fått dubbelt av min dagliga sockerdos. Det blir inget gott för mig till teven ikväll!

Jag tänkte passa på att lägga ut lite bilder nu också. Det blir bilder på våra cupcakes. De är inte lika bra som jag hade hoppats (bilderna, alltså!), men ni måste ju få några bilder - eller hur?

Enjoy!






Canon EOS 1000d
EF-S 18/55mm

(Vi ska försöka fixa så att ni kan se bilderna i så stort format som möjligt, så ha tålamod!)

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0