Redigerad vs. oredigerad

Grymt svår bild att redigera =o det såg så fejk ut hela tiden, till slut blir det bara en massa färger och man blir bara trött i ögonen, haha. Men jag försökte få till en lagom mängd. Vad tycks? :)

Idag har jag bara i princip pluggat och kollat på Glee, en ganska lugn dag alltså. Imorgon är det "back to work", skola efter flera dagars ledighet. Men jag ska bannemej ge allt innan slutbetygen. Sen har jag ett långt sommarlov att se fram emot, eller långt och långt, om tre månader går jag i nian, inte så långt lov ändå. Men man ska vara glad för det man har. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa lite. ;)
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0