Sådär!

Har fixat klart designen nu, för den här gången i alla fall. Har fixat så att bilderna kan läggas upp i större format utan att det stör bakgrunden, bland annat. Jag vet inte hur allt ser ut på andra datorer, så ni kan väl kommentera om något ser jättekonstigt ut? Tack. :)

Nu ska ni få de bilder jag har utlovat! Har funderat under dagen om jag ska lägga ut en före/efterredigeringsbild eller om ni ska få några bilder som knäpptes igår på allt vårigt som det bjöds på då. Jag har bestämt mig för våralternativet! Såhär i början av våren behöver man all vårkänsla man kan få, ellerhur?


Nummer 1


Nummer 2


Nummer 3

Canon EOS 1000D
EF 18-55 mm


Vilken är din favorit? Kommentera!

See you when I see you,
/Elin

Kommentarer
Postat av: Kerstin Hedberg

Min favorit är vitsippebilden.

2010-05-04 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0