This is the end

Tjaba! En vanlig skoldag idag, det är bara så otroligt jobbigt att sitta i klassrummet och stirra ut. Man ser hur småbarnen springer runt och leker i solen, medan jag själv sitter där, inomhus, och halft lyssnar på läraren... men snart, snart är vi fria och jag får äntligen vila upp mig. Det har varit ett hemskt år, har aldrig i hela mitt liv varit med om så mycket press och läxor. Så otroligt mycket kunskap som ska in också! Imorgon har jag prov i biologi, på torsdag ska jag och Felcia L prata om ghettot i Warzawa, någon förberedelse inför nationella. Geografi läxförhör och spanska redovisning. På fredag är det prov i gitarr och vi ska lämna in en logg om en låt vi lyssnat på. Nästa vecka har jag matte quiz som jag måste få minst VG+ på. Sen är det slut.

/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0