Det händer så mycket!

Sämst uppdatering från min sida - tell me something I don't know. Jag har nämligen gått och blivit sjuk vilket är helt kasst. Det började när vi åkte in till gymnasiemässan igår. Kände redan av huvudet och stelheten i kroppen då. Men segade mig igenom allt och har nu massor med mer information om de gymnasier jag har på min lilla lista. Sedan fick jag en massa information från skolor som är helt ointressanta också, till exempel skolor som ligger alldeles för långt bort eller som bara har yrkesförberedande program. Jag har sållat bort massor nu, så nu är jag uppe i sex stycken som jag skulle kunna tänka mig.
När det gäller min lilla förkylning så känner jag inte av den jättemycket forutom att jag går runt och är trött hela tiden. Jag slocknade mitt på dagen idag och sov i kanske två och en halv timme - då måste man vara sjuk, eller hur? Hoppas att det försvinner snart i alla fall...
Och inga foton har jag heller, kanske kommer upp ett gammalt om ett tag, we'll see. :)

Kommentarer
Postat av: Kerstin Hedberg

Krya på dig!

2010-11-26 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0