*Host-host*

Var tillbaka i skolan idag. Tror aldrig jag har hostat så mycket en skoldag. Som tur är så det inte rethosta utan mer slemhosta, vilket inte heller låter särskilt trevligt... Men jag överlevde, som tur är.
Veckans schema är fullspäckat med ett Öppet hus, målvaktsträning som STFF arrangerar och ett fotojobb av det mindre slaget på pappas jobbs julfest på lördag. Och medan jag gör allt det här så ska jag bli frisk också, haha. Juste träningarna drar igång igen den här veckan också. Det betyder alltså att jag slipper de fys/spänstighets/snabbhets-pass som vi har haft i uppdrag att göra under uppehållet. "Tyvärr" har jag ju inte gjort det de senaste dagarna eftersom jag är sjuk. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0