Girl you're amazing


Vill dit! New Yorker i Ungern! Det där är inte ens hela affären, kunde inte zooma ut mer med kameran! Det är verkligen huuuge, kolla bara vid ingången, hur små kläderna är. Sedan på hela affären.

Var i skolan 8.15 för att ha extra träslöjd, hann knappt göra något så måste dit igen... sedan springa till bussen. Lämna varor, köra kartong på lagret och slå in lådor har jag gjort idag! Slå in lådorna var inte speciellt jobbigt, men jag är ändå lika trött som vanligt. Snart ska lillasyster på informationsmöte i min skola, för blivande sexor. Eller ja, de som står på kö. Känns konstigt att till hösten är det hon som går i de korridorerna, och inte jag. När de gått ska jag äta risifrutti och titta på TV, sånt som jag nästan aldrig gör eftersom TV:n oftast är upptagen. Antingen är det mamma, någon kriminaldokumentär, eller låtsaspappa som ser på program om segling, eller lillasyster och då blir det Hannah Montana. Ni borde förstå varför jag njuter när jag väl får TV:n :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Svar till Felicia: Nää, han hette Daniel :P <3

2010-11-18 @ 18:27:18
URL: http://onlythis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0