Glömsk

Kom på förut idag att jag har utlovat er bilder från min shopping i söndags. Det blev inga jätteintressanta köp, men som sagt, jag har sagt att det ska komma upp bilder så då får jag faktiskt ta också fixa det. Men inte idag och inte nu, för jag hinner inte. SO-prov/skriftligt förhör imorgon på ekonomi så eftermiddagen gick åt till det idag och igår var det bildanalysen som upptog min tid. Men ska försöka få in det imorgon, om jag inte ägnar hela eftermiddagen åt gymnasieletande som jag vet att jag kan ägna alldeles för mycket tid åt. Men det är ett stort val, right?
Nu ska jag ta och lägga mig, annars kommer det komma en zombie till min skolan imorgon i form av mig, haha. Sov sött!

Kommentarer
Postat av: S A R A

Hej!

allt bra?

Kram

2010-11-18 @ 16:32:29
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0