Lugn

NO-provet (egentligen en uppsats som ska skrivas under en tre timmar lång provtid) är äntligen avklarat. Pluggandet som jag har ägnat mig åt de senaste dagarna är över och idag kunde jag istället ägna mig åt att titta på lite program på datorn som jag har missat när jag har varit borta.
Jag känner mig en aning frustrerad över vädret, dock. Vintern är här, och jag känner inte att jag har hunnit ta de höstbilder jag vill än. Jag har inte haft tid att ta mig till något intressant ställe och bara fota utan att känna den minsta stress eller press. Att få vandra runt på en åker på hösten, med en mysig, stor stickad tröja, halsduk och mössa - vilken dröm det skulle vara just nu. Och sedan få komma hem, sätta sig på rummet med en stor kopp te och kolla igenom bilderna, känna sig nöjd och få redigera dem en aning.
Jag känner verkligen kreativiteten just nu, och nu har jag varken tid eller det rätta vädret. Kanske orkar jag mig ut till helgen. Någon gång så ska jag genomföra en ordentlig fotografering, där jag blir nöjd med den största delen av mina bilder. Någon gång.
Jag tackar för mig för idag. Har lite engelska att göra, förstår ni. So long, långkalsong!

Kommentarer
Postat av: elin

fin bild gumman !

2010-11-15 @ 23:30:11
URL: http://elinochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0