Tomt

Bara jag som älskar eftermiddagar då man inte har något som helst som man måste göra? Självklart är jag inte ensam. Visst är det underbart?
Jag jobbade undan allt igår och det är reflektionsdag imorgon så jag har inga läxor. Har inte så mycket att göra imorgon heller på reflektionsdagen. Jag ska bara till bilden på förmiddagen - sedan blir det gymnasiemässan! Äntligen! Nu kanske man kan få ordning på var man vill gå, vilket är på tiden. Tror jag ska besöka ett tiotal olika montrar, så jag kommer nog få gå där ett tag.

Kommentarer
Postat av: Kerstin Hedberg

Passa på och njut. Så lugnt har du ju inte alla dagar. Hoppas att mässan kan kan inspirera och ge tips om vilken linje (program?) du ska välja.

2010-11-24 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0