Bättre än väntat!

Åh, vilken grym dag! Till en början var det tråkigt, eftersom vi kollade på golv till mitt sovrum alltför länge. Men när jag sedan fick träffa Elin, då blev det riktigt kul :) fota i massor, och gå runt och prata och skratta samtidigt. Jag hade i alla fall riktigt roligt. Det enda dåliga var att det var kallt, hade bara en softshell jacka och varken mössa eller vantar. Hade platta skor med hål i. Är inte det duktigt, haha? Nu får jag ta straffet för det, är fortfarande frusen. Ikväll ska familjen se på TV, finns inget speciellt roligt, men gör det mest för att umgås. Inte så socialt att sitta vid datorn. Tyvärr dog mitt batteri så jag kan inte ladda över bilderna. Det kan nog ta ett tag, jag har ingen aning om var min laddare är i denna röra. Men snart får jag ett nytt och fint golv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0