Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge

Till exempel så har det gått alltför lång tid sedan jag träffade Felicia senast. Det borde vara något straff på det? Men å andra sidan så blir det dubbelt så kul när vi väl träffas! Men idag ska vi ses - underbart! Med mössor, vantar, jackor och kameror ska vi ta oss ut i den guld-röda världen och fota färgglada ting. Låter inte det härligt? Men vi får se hur mycket fota det blir, kommer antagligen blir massor med prat också. Men vi är tjejer, vi kan göra två saker samtidigt.
Nu ska jag fixa till mig det sista, sedan ska jag vänta på söta Felicia, sedan blir det till att ta sig ut till hösten! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0