Fnö

Varm choklad med grädde och kanel ♥
I morse blev jag väckt av lillasyster. Jag försökte avnjuta en sovmorgon, men nej. Hon ruskade på mig och sa "DET SNÖÖÖÖAAAAAAR!". Jag tittade mig yrvaket omkring och fattade ingenting. Men när jag kom ut ur duschen och kom in i köket ställde jag mig och bara gapade. Sedan var det bara att äta frukost snabbt, för att sedan ta fram vinterkläderna. Det är mitt i den röran jag kommer på det. Jag har inga vinterskor. Så på med Conversen och ut i snön... Det var inte roligt och mina fötter var kalla hela dagen. Hade också den sämsta redovisningen i hela mitt liv. Var så nervös så jag fick kräk reflexer. Mysigt!? Nej. Men jag lever och nu sitter jag här. Ikväll blir det mys med familjen och någon film. Har inte hälsat på Emil idag heller, fy mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0