Fritid

Idag har jag äkta fritid. Alltså: Ingen fotboll, inga läxor. GUD vad skönt. Visst älskar jag fotboll, men 6ggr i veckan är en överdos. En stor överdos. Så idag tänker jag få lite gjort här hemma. Till exempel har jag röjt lite i rummet, som var helt översvämmat av fotbollskläder och vanliga kläder. Och för en gångs skull kan jag ha skolböcker liggandes på skrivbordet och inte på högar av saker. Haha.

Sedan så måste jag säga att jag gillar min mobil mer och mer. Jag valde den främst för att det är touch och man kan spela spotify på den. Att de sedan har gjort så stor grej av mobilens kamera har jag fullständigt struntat i. Men när jag prövade den - jag blev positivt överraskad! Dessutom kan man redigera bilderna på mobilen! Och då är det inte saker som att sätta klistermärken på den, utan man kan ändra ljusstyrka och kontraster på den, till exempel. Vad tycker ni om den här bilden till exempel:


Vivaz Pro
5,1 megapixel

I really recommend it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0